Lär känna.. Thomas Polde

 
"Hejsan. Mitt namn är Thomas Polde. Jag är tjugo år och har nyss flyttat iväg från mina föräldrar på egen hand. Min mamma och pappa dog när jag var fjorton år, och sen dess har jag bott på många olika fosterhem. Min största dröm är att skapa en egen familj, och att hitta - den rätta. Tills dess vill jag tjäna ihop pengar, så att jag kan försörja min framtida familj." 
 
 
"Huset, som jag själv har designat, har jag byggt upp under tiden jag jobbat. Efter några månader av svettiga arbetspass ser det ut såhär. Jag har inte råd med så mycket mer, så jag nöjer mig med det lilla."
 
 
"Jag har ett sovrum, ett arbets/vardagsrum, en matsal, ett badrum och ett kök. Jag behöver inte så mycket mer, fast i framtiden planerar jag att bygga ut det så att jag får plats med mer barn. Jag vill väldigt gärna ha många."
 
 
"Såhär ser matsalen ut, och jag tycker den är fin. Trots att allt är i det billigaste laget, så ger det mig en personlig charm att veta att jag har betalat varenda krona."
 
 
"Mina dagar spenderar jag på en forskningsanläggning. Jag jobbar där varje vardag, från klockan tio till nitton, men många dagar jobbar jag över till tjugoett."
 
 
"Där uppfinner jag saker, tillverkar elixir och pratar med mina medarbetare. Jag har speciellt träffat en tjej vid namn Malin, som är riktigt munter och som jag njuter av att jobba med. Hon gör de långa dagarna på labbet mycket lättare."
 
 
"När jag har tråkigt brukar jag spela på min platta, jag gillar speciellt fotbollsspel. Men jag nöjer mig med det mesta..."
 
Här fick ni en liten snabb presentation av Thomas, den första arvtagaren i denna legacy som jag kommer försöka göra en historia av. Ni kommer få se hans kläder i själva berättelsen, och en del av dessa är CC och det kommer jag isåfall berätta!
 
CC-innehåll i hans outfits:
Hår [xx], Ögonbryn [xx], Skägg [xx], Vardagströja [xx]. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0